Objavljeno
27. lipnja 2011. godine
Informativni centar za kupce od 1. srpnja 2011. u probnom radu
Rad Informativnoga centra temelji se na pružanju točnih i jasnih informacija, pomoći i usmjeravanju kupaca, te brzom i stručnom reagiranje na njihove specifične potrebe, pri čemu se registriraju svi kontakti, prikupljaju i analiziraju podaci o podnesenim i riješenim zahtjevima kupaca.
O još jednome u nizu iskoraka koje JP Elektroprivreda HZ HB poduzima s ciljem povećanja zadovoljstva i kvalitete usluga, Stipe Bagarić, izvršni direktor za Opskrbu električnom energijom kaže:
Informativni centar za kupce u probnome radu bit će od 1. srpnja 2011. godine. Putem besplatnoga telefonskog broja 080 080 001, za sve potrebne informacije i objašnjenja, kupci su u mogućnosti stupiti u izravni kontakt s našim agentima svakim radnim danom od 7.00 do 15.30 sati. Osim toga, 24 sata dnevno kupcima je dostupna i opcija ostavljanja poruka u glasovnom pretincu, koji će potom biti obrađeni u najkraćim mogućim rokovima.
Također, putem e-maila: opskrba@ephzhb.ba, kupci će biti u mogućnosti uputiti primjedbu, prijedlog, sugestiju, ideju ili pohvalu, izraziti mišljenje o načinu rada i pružanja usluga, prijaviti neovlaštenu potrošnju i slično, pojašnjava Bagarić.
Informativni centar će također uz potporu Sektora za odnose s javnošću i edukaciju poduzeća povremeno provoditi i analize tržišta, te redovito izvješćivati kupce električne energije o novim uslugama.