Upravljanje kvalitetom, sigurnost i zaštita okoliša, bitni su elementi poslovne politike i strateški razvojni prioriteti JP „Elektroprivreda HZ HB“ d.d. Mostar. Procesno orijentirani sustav upravljanja kvalitetom u Društvu temelji se na primjeni zakonskih propisa, internih akata, direktiva, smjernica i preporuka, a razvija u partnerskom odnosu sa stručnom i općom javnosti.
Upravljanje kvalitetom, na svim je organizacijskim razinama, poslovnim procesima i u interakciji s javnosti, obveza, dužnost i misija Uprave i djelatnika Društva, a sve u svrhu postizanja poslovnih ciljeva, stvaranja pozitivnog radnog okruženja i izgradnje dugoročnih odnosa sa zainteresiranim stranama utemeljenih na povjerenju. Naša politika kvalitete temelji se na sljedećim načelima:
JP „Elektroprivreda HZ HB“ d.d. Mostar predana je provođenju ove politike kvalitete kroz aktivno sudjelovanje svih zaposlenika i kontinuirano praćenje i poboljšavanje naših sustava upravljanja kvalitetom. Naš krajnji cilj je osigurati održivi razvoj i dugoročno zadovoljstvo svih naših korisnika i dionika, istovremeno promovirajući upotrebu obnovljivih izvora energije i pridonoseći zaštiti okoliša.
![]() |
Od početka 2025. godine JP “Elektroprivreda HZ HB” d.d. Mostar nositelj je prava uporabe znaka “BH kvaliteta” koji Privredna/Gospodarska komora FBiH dodjeljuje proizvodima i uslugama iznadprodsječne kvalitete proizvedenima/pruženima na području Federacije Bosne i Hercegovine. Iznadprosječno kvalitetan proizvod ili usluga svojim ukupnim svojstvima može zadovoljiti izražene ili pretpostavljene potrebe potrošača/korisnika i zahtjeve utvrđene u normama ili specifikacijama na višoj razini kvalitete u odnosu na onu koja je utvrđena zakonskim propisima. Stručno vrednovanje od strane Privredne/Gospodarske komore FBiH potvrđuje izvanrednu kvalitetu naših proizvoda i usluga čime se dodatno afirmira kontinuirana posvećenost izvrsnosti i visokim standardima u svim područjima djelovanja JP “Elektroprivreda HZ HB” d.d. Mostar. |